Michał Czerniak: Magiczne pudełko nie zrobi efektu wow

Michał Czerniak, fot. Szymon Kobusiński, Studio Bank
Na zdjęciu: Michał Czerniak, fot. Szymon Kobusiński, Studio Bank

Poprzez realizowane przez nas warsztaty z zakresu technologii AV, staramy się prezentować dostępne możliwości, aby pomóc kreatywnym w przygotowaniu jak najlepszych koncepcji. Rozmawiamy z Michałem Czerniakiem, wiceprezesem zarządu Brill AV Media, nagrodzonym w konkursie MP Power Awards.

MeetingPlanner.pl: Jaką wartość z punktu widzenia twoich doświadczeń, obserwacji rynku, współpracy z różnymi klientami mają projekty eventowe?
Michał Czerniak: Projekty, z którymi mamy do czynienia, to dwa główne działania: komunikacja marketingowa skierowania do klienta końcowego oraz komunikacja wewnętrzna skierowana do członków danej organizacji. Zwłaszcza w komunikacji marketingowej działania eventowe dają możliwość dotarcia do wąskiej grupy odbiorców, której chcemy przekazać spersonalizowany komunikat. Dają również możliwość budowania bliskich i bezpośrednich relacji, co stanowi największą wartość.

MP.pl: Jak postrzegasz współpracę w branży, jaki jest twój preferowany model takiej współpracy? Zarówno z perspektywy współpracy z agencją, jak i z klientem?
MC: Czy pracujemy z klientami, dostawcami, pracownikami i innymi najważniejsze jest wzajemne zrozumienie i szacunek, jeśli wszyscy uczestnicy naszej branży eventowej będą o tym pamiętać na pewno będzie się łatwiej wszystkim pracować i przyniesie to korzyści dla wszystkich podmiotów tego runku.

MP.pl: Co według Ciebie oznacza pojęcie „etyka w branży”, jakie są kluczowe wyznaczniki, którymi Ty się kierujesz, a jakie problemy dostrzegasz?
MC: Bardzo trafnie ujął to prof. Bartoszewski słowami „Warto być uczciwym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieuczciwym, ale nie warto”.  Każdy z nas ma własny system moralny odnośnie podejmowania decyzji i działań zarówno tych codziennych, jak i strategicznych. Myślę, że warto być uczciwym, pomimo iż faktycznie nie zawsze się to opłaca.

MP.pl: Czy nowe technologie, nowoczesne rozwiązania techniczne, multimedialne zdominują sposób tworzenia scenariuszy, oprawy eventów?
MC: W chwili obecnej dostępny jest na rynku cały wachlarz technologii i rozwiązań do kreacji spektakularnych eventów. Nie ma magicznego pudełka, które zostanie zamontowane i zrobi efekt wow. Wszystko w rękach agencji eventowych a zwłaszcza działów kreatywnych, które z technologie będą potrafiły wykorzystać, do czego szczerze zachęcam. My poprzez realizowane przez nas warsztaty z zakresu technologii AV, staramy się zaprezentować dostępne technologie i ich możliwości, aby pomóc kreatywnym w przygotowaniu jak najlepszych koncepcji.

Michał Czerniak, wiceprezes zarządu, Brill AV Media Absolwent wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie Małym i Średnim Przedsiębiorstwem warszawskiej SGH. Ukończył szereg szkoleń i kursów z dziedziny zarządzania firmą i kapitałem ludzkim. Przygodę z branżą eventową rozpoczął w 2005 roku na Węgrzech, w firmie „matce” obecnego Brill AV Media, gdzie przez dziewięć miesięcy pełnił funkcję audio visual managera w Hotelu Intercontinental w Budapeszcie. Po powrocie do Polski, w 2006 roku rozpoczął budowanie polskiego oddziału firmy. Obecnie Brill AV Media Sp. z o.o., w której jest dyrektorem zarządzającym, wiceprezesem zarządu i udziałowcem, jest międzynarodową firmą działającą na rynku usług audiowizualnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej przy ścisłej współpracy z partnerami z Węgier, Czech, Słowacji i Austrii.
Cyklicznie organizuje warsztaty z techniki eventowej dla pracowników agencji i korporacji, podczas których uczestnicy mogą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu organizacji eventów od strony technicznej, poznać możliwości i sposób działania sprzętu, porozmawiać z realizatorami oraz dowiedzieć się, jak działają poszczególne urządzenia.
W wolnych chwilach przemierza polskie drogi na motocyklu, gra w tenisa ziemnego, a zimą jeździ na nartach i snowboardzie. Za sobą ma także pierwsze sukcesy w maratonach i triathlonie.
W konkursie MP Power Awards 2016, w plebiscycie MP Power 12 został nagrodzony w kategorii Dostawca – Multimedia.

Zdaniem Jury MP Power Awards
Michała poznałam ponad 10 lat temu, w 2008 r. pracowałam z nim po raz pierwszy. To była współpraca idealna – szacunek, zaufanie, niezawodność, bezpieczeństwo, elastyczność i sympatia. Minęło trochę lat. Zrobiłam z Michałem wiele projektów i znam bardzo dużo osób, które z nim pracowały. Moje zdanie wciąż takie samo. Może tylko jeszcze więcej sympatii, i szacunku, i zaufania, i bezpieczeństwa. Cztery nominacje i w końcu statuetka. Niczym Leonardo di Caprio. Zawsze doceniany, nie zawsze wyróżniany. Skromny Michał.
Sylwia Banaszewska, prezes zarządu MeetingPlanner.pl

 

Założeniem plebiscytu MP Power 12 w ramach konkursu MP Power Awards jest wyróżnienie ekspertów i osobistości branży eventowej. www.mppowerawards.com

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl