Zakładki jasne 2
Zakładki jasne 3a

Najnowsze usługi

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)

Winnica Dwórzno - degustacje

Dwórzno (mazowieckie)

Najnowsze obiekty

Stodoła Czereśniowy Sad

Grażyna (mazowieckie)

L’avanti Restaurant & Cocktail Bar

Warszawa (mazowieckie)

Hotel Lavender Kraków

Kraków (małopolskie)

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Pałac w Zaborówku

Zaborówek (mazowieckie)
A A
Książki

Poradnik: Jak założyć i prowadzić firmę eventową

Ukazała się książka poświęcona planowaniu eventów i prowadzeniu firmy w branży MICE. Jill Moran w podręczniku „Jak założyć i prowadzić firmę eventową” doradza, jak postawić pierwsze kroki jako organizator imprez oraz jak, ponosząc niewielkie koszty, założyć i rozkręcić własny biznes eventowy.
 

Jak informuje polski wydawca kompendium, ma ono wymiar praktyczny i biznesowy. Autorka opowiada o specyfice organizacji różnego rodzaju wydarzeń, przekazuje wiedzę o procesie pracy organizatora imprez – od pozyskiwania klientów do oceny realizacji projektu oraz wyposaża czytelnika w potrzebne narzędzia. W książce znajdziemy między innymi przykładową ofertę, szablon umowy dotyczącej organizacji eventu, harmonogramy, taśmy czasu oraz kosztorysy. Informacje i porady dotyczą m.in. specyfiki branży MICE, rodzaju eventów, specjalizacji, biznesplanu, promocji usług, negocjacji z klientem, procesu planowania i organizacji wydarzenia, uzyskiwania pozwoleń i załatwiania innych formalności, zarządzania finansami firmy czy budżetem eventu.
Autorka „Jak założyć i prowadzić firmę eventową” Jill S. Moran posiada 20-letnie doświadczenie w organizacji eventów, posiada certyfikat CSEP. Wydawcą książki jest BiznesPlate.
www.biznesplate.pl

 

 

22 sty 2014
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.