Incentive travel i eventy wśród zwycięskich projektów Golden Arrow

Pracownia Przygód z nagrodą za program incentive travel, Fot. Golden Arrow, K. Plebankiewicz
Pracownia Przygód z nagrodą za program incentive travel, Fot. Golden Arrow, K. Plebankiewicz

Po raz dziewiąty wręczono nagrody w konkursie marketingu bezpośredniego Golden Arrow. Po raz pierwszy złotą strzałę otrzymał program incentive travel. Jury konkursu wyróżniło także po raz kolejny najlepsze projekty eventowe.

W konkursie Golden Arrow łącznie wyróżniono 32 prace i przyznano 16 statuetek. W kategorii incentive travel, która od czterech edycji jest obecna w konkursie, po raz pierwszy przyznano nagrodę główną. Złotą strzałą został nagrodzony program „HP Go. Podróż z sercem do Laosu” zrealizowany przez Pracownię Przygód we współpracy z ProDuct BBF (nagrodzoną Golden Arrow za ten sam projekt w kategorii program lojalnościowy BtoB). Program lojalnościowy oraz incentive travel zostały zrealizowane dla Hewlett Packard Polska.
– Ogromnie się cieszymy, że nasz program jako pierwszy zdobył nagrodę główną w kategorii incentive konkursu Golden Arrow. Pokazuje to rosnącą rolę wyjazdów incentive oraz coraz głębsze zrozumienie tego narzędzia przez branżę marketingową – do tej pory przyznawano za incentive jedynie wyróżnienia. Nasz program „Podróż z sercem do Laosu” wraz z towarzyszącym mu, wyróżnionym w osobnej kategorii programem lojalnościowym prowadzonym przez ProDuct BBF, to wspaniały przykład współdziałania klienta, który pozwala rozwinąć skrzydła, agencji marketingowej, która profesjonalnie i skutecznie prowadzi program partnerski i organizatora wyjazdów incentive, który potrafi połączyć na wyjeździe walory niezapomnianej nagrody z możliwością niesienia realnej pomocy lokalnej społeczności. Na naszym wyjeździe grupa partnerów Hewlett-Packard zbudowała w szkole w Laosie zbiorniki do hodowli ryb, dzięki którym utrzymująca się sama szkoła dla niewidomych dzieci będzie mogła być bardziej samowystarczalna (ryby będą służyć własnym potrzebom i na sprzedaż). Stworzyliśmy program, w którym w krótkim czasie wspólnym wysiłkiem możemy osiągnąć realny, służący przez długie lata efekt – mówi o projekcie i nagrodzie Łukasz Kalinowski z Pracowni Przygód.

Zobacz też: CASE STUDY Pracownia Przygód: Hewlett-Packard – Podróż z sercem do Laosu


W tej kategorii nominację otrzymał projekt Wyspa Wielkanocna z HP – Dotknij z nami pępka świata, zrealizowany także dla Hewlett-Packard Polska przez agencje Polymus.
Experiential marketing – event marketing zwyciężył projekt Stacja Mercedes zrealizowany przez Stacja Mercedes. W tej kategorii nominację otrzymały Desperados – The Wildest Night Party 2013 (zrealizowany przez Walk Events, Starcom MediaVest Group, K2, Cream, Roots PR dla Grupa Żywiec), Orlen Warsaw Marathon 2014 (agencja Live i PKN Orlen), Marketplace of Innovations 2013 (zrealizowany przez Events Design dla BASF Polska) oraz Czas na przyszłość (Prudential).

Zobacz też: Stacja Mercedes – Mercedes-Benz walczy o doświadczenia klientów

 

Najlepszą zintegrowaną kampanią BtoC, w ramach której organizowano eventy, wybrano „Launch grown up” firmy Prudential.
Wśród nominacji do Golden Arrow w kategorii Wysyłka bezpośrednia BtoB znalazła się projekt Pierwsza grywalizacja branży incentive travel – Napisz swoją historię „Ojca Chrzestnego” zrealizowany przez United Partners oraz w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy Desperados – The Wildest Night Party 2013 (zrealizowany przez Walk Events, Starcom MediaVest Group, K2, Cream, Roots PR dla Grupa Żywiec).

Obrady jury dziewiątej edycji Golden Arrow odbywały się pod przewodnictwem Leszka Kurnickiego, dyrektora marketingu PKN Orlen. W finale znalazły się 72 projekty.
Konkurs organizowany jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications. Finałowy event odbył się 26 czerwca w Fabryce Trzciny, w Warszawie.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl