Skontaktuj się z nami
Allegro Brand Experience Agency
Osoba kontaktowaO Firmie
Allegro Brand Experience Agency – agencja eventowa i marketingowa
Siedziba / Zasięg działania:
Warszawa (Stary Żoliborz), działa na rynku ogólnopolskim oraz z klientami międzynarodowymi, realizuje projekty...
Strefa Orange i Netflix na Open’er Festival
ING Gala Lidera Bankowości Biznesowej 2022
EduStrefy „Droga do Green City” 2023
Najważniejsze liczby
4 nagrody
7 projektów
2 realizacje
2025
-
-
Obszar działania
Rodzaje projektów (w portfolio)
Typ wykonawcy
Nagrody MP Power Awards® (4)
Główni klienci
- TikTok CE
- Mastercard Europe S.A.
- Netflix
- Heineken
- Netcompany
Dane rejestrowe
- Nazwa pełna: ALLEGRO GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres siedziby: słowackiego 19 a, 00-592 warszawa, mazowieckie
- KRS: 0000383465
- NIP: 1132831951
- REGON: 142902959
- Data rejestracji: 13.04.2011
- Kapitał zakładowy: 20277500,00 PLN
- Zarząd: gogacz anna, opęchowska beliniak dominika
-
Udziałowcy:
gogacz anna (100%)
Agnieszka Kumuda nową creative director w Allegro Brand Experience Agency
W Allegro Brand Experience Agency nastąpiła zmiana na stanowisku creative directora. Funkcję tę objęła Agnieszka Kumuda, która od października będzie zarządzać działem kreatywnym w agencji. Michał Korejba, realizujący dotychczas te zadania, odchodzi z agencji. Agnieszka Kumuda to…
Zmiany w Allegro Brand Experience Agency: Magda Jędrusiak i Michał Korejba jako creative partnerzy
W Allegro Brand Experience Agency nastąpiły zmiany w zespole kreatywnym. Magda Jędrusiak i Michał Korejba awansowali na stanowiska creative partnerów. Nowe role pozwolą im skupić się na dalszym rozwoju agencji i jej wizji kreatywnej. Magda Jędrusiak i Michał Korejba związani z Allegro Brand…
Magda Jędrusiak: Gramy w grę, której zasad nie rozumiemy
AI w eventach przypomina drogowskaz – może wskazać kierunek, ale nie zdecyduje, dokąd chcemy dojść. To my musimy zdefiniować cel. Magda Jędrusiak, creative partner, Allegro Brand Experience Agency komentuje wyniki raportu „Event marketing 2024/2025. Człowiek w centrum w czasach AI”. Ludzie…