Skontaktuj się z nami
Rebelia Media Group
Osoba kontaktowaO Firmie
Rebelia Media Group – marketing doświadczeń, eventy, video i PR
Siedziba / Zasięg działania:
Warszawa; obsługuje klientów na terenie całego kraju
Specjalizacja:
Marketing doświadczeń (experiential),...
Najważniejsze liczby
6 nagród
10 projektów
3 realizacje
-
-
-
Obszar działania
Rodzaje projektów (w portfolio)
Typ wykonawcy
Nagrody MP Power Awards® (6)
Główni klienci
- Fundacja BGK im. J. K. Steczkowskiego
- Wojciech Brewka
- Vienna House by Wyndham Andel’s Łódź
- Fundacja Dwie Głowy
- Santander Bank Polska
Grzegorz Kieniksman: Międzypokoleniowy ping pong
Konflikt pokoleń? To nie żarty. Młodzi naciskają gaz. Chcą zmian „na już”. Starsi hamują rozsądkiem i doświadczeniem. Tarcie iskrzy, ale właśnie w tym ogniu rodzą się najlepsze pomysły. Nie chodzi o to, kto wygra. Chodzi o to, żeby piłeczka była w ruchu. Czasem myślę o tym jak o grze…
Grzegorz Kieniksman: Taras zamiast baneru – tak marki wygrywają festiwale
Festiwal to dziś jeden z najmocniejszych silników kultury offline i jeden z najbardziej angażujących kanałów w świecie event marketingu. W ciągu zaledwie jednego weekendu marka może zdobyć lojalność odbiorców i osiągnąć zasięgi, o jakich marzy każdy dział marketingu. Polska ma już za sobą największe…
Polska? A po co to komu?
Rozmowa z Grzegorzem Kieniksmanem, współorganizatorem polskiego pawilonu „Fiesta Polaca” na Międzynarodowym Festiwalu Kultur w Andaluzji. Międzynarodowy Festiwal Kultur – Feria de los Paises, to jedno z największych wydarzeń kulturalnych w Hiszpanii, przyciągające setki tysięcy…